Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Predicting purchasing intent on ecommerce websites
Vařeka, Marek ; Krištoufek, Ladislav (vedoucí práce) ; Baruník, Jozef (oponent)
Tento článek analyzuje chování zákazníků na webových stránkách elektron- ického obchodu s cílem předpovědět, zda je zákazník ochoten si něco koupit nebo se jen dívá. Kromě toho sekundární model předpovídá, zda zákazník během několika málo kliknutí opustí web elektronického obchodu. Pro zod- povězení těchto otázek jsou testovány různé metody řešení. Použitý základní model je Logit. Základní model je porovnán se sofistikovanějšími metodami strojového učení - s neuronovými sítěmi. Nejlepší výsledky byly dosaženy po- mocí rekurentní neuronové sítě - Long Short-Term Memory (LSTM). Výsledky analýzy potvrzují důležitost údajů o tocích kliknutí a napočtených proměnných, které sledují chování uživatelů na webové stránce elektronického obchodu, typ stránky (produkt, kategorie, informace), variance produktu a varianci kate- gorie. Práce zdůrazňuje praktické využití těchto modelů. Jsou představeny dvě možné praktické implementace. Modely jsou testovány novými způsoby, aby se zjistilo, jak by fungovaly, kdyby byly implementovány na skutečné we- bové stránce elektronického obchodu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.